Klacht: Wel rekening voor alle bestelde maar 2 stuks gehouden de rest terug gestuurd

op 06 december 2017 over Wish Fashion Boutique in de categorie Kledingwinkels

U ontvangt deze herinnering omdat de betaling van uw bestelling bij Wish nog niet is geregistreerd en de oorspronkelijke betalingstermijn inmiddels is verstreken. We verzoeken u daarom vriendelijk het bedrag van € 84,85 uiterlijk 5 december 2017 over te maken op onderstaand rekeningnummer.

Heeft u onlangs betaald of producten geretourneerd? Via de knop ‘Mijn bestelling’ hieronder kunt u de actuele status van uw betaling en retour controleren.

Mijn bestelling

Betalingsgegevens

Totaalbedrag 84,85 €
Uiterste betaaldatum 05-12-2017
IBAN NL76INGB0006XXXXX9
Begunstigde Klarna Bank AB (publ) te Amsterdam
Bank ING Bank
Betalingsomschrijving 517095900706346988

Vergeet niet de betalingsomschrijving in het mededelingenveld te plaatsen, zodat de betaling direct aan uw factuur gekoppeld kan worden.

Als we het openstaande bedrag niet op 5 december 2017 hebben ontvangen zullen er € 13,50 aanmaningskosten in rekening worden gebracht. De buitengerechtelijke kosten kunnen oplopen tot maximaal € 40,00 in overeenstemming met de Wet normering buitengerechtelijke incassokosten.

Heeft u vragen?

Voor vragen over de levering van de bestelling of de verwerking van uw retour kunt u contact opnemen met Wish.

Heeft u vragen over de betaling, neem dan graag contact met ons op via klarna.nl/klantenservice. Hier vindt u ook de antwoorden op de meestgestelde vragen.

Dit e-mailbericht is automatisch verstuurd. U kunt niet op dit bericht antwoorden.

Van deze bestelling heb ik 2 kledingstukken gehouden Jurkje en legging
Of ik even € 84,- wil overmaken.

Het verzendbewijs van postNL ligt hier voor me van 17-10-20187 à € 8,60 aangetekend barcode; 3SKAAG349606139 Muldershof 31 6901GW Zevenaar

Als ik een rekening krijg voor de legging en jurkje zal ik betalen!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wish Fashion Boutique over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wish Fashion Boutique in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wish Fashion Boutique een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wish Fashion Boutique

Heeft op 16 januari 2018 om 10:59 geantwoord

Beste Janny,

wij werken niet met achteraf betaling. U heeft hoogst waarschijnlijk bij wish.com besteld en dat zijn wij niet.
Bij ons dient de klant vooraf te betalen anders ontvangt de klant ook de bestelling niet.
Wellicht handig eerst te onderzoeken of u een klacht maakt over het juiste bedrijf.

We hopen dan ook dat u uw klacht van de site wil halen aangezien wij u niet kunnen helpen aangezien wij niet de webshop zijn waar u besteld heeft.

Ook kunt u via de track en trace van PostNL zien dat wij het pakket geweigerd hebben.

Wish Fashion Boutique

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Janny