Klacht: winterprijs september 2011 niet ontvangen

op 17 oktober 2011 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

las in ons weekblad de trekkingslijst september 2011 – woon op 1761 dus had een winterprijs moeten ontvangen, wel 2x want er zijn 2 loten op deze postcode. Alleen had moeten ontvangen, dus heb niets ontvangen – graag alsnog mijn prijs graag 2x. Gaat het zo met alle prijzen? dan heb ik misscxhien wel meer prijzen gemist. Jammer dat je dus niet kunt vertrouwen op automatische toezending prijs, maar wel automatisch geld ontvangen.

alsnog mijn prijs 2x en eventueel iets extra's ter compensatie.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Postcode Loterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postcode Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postcode Loterij

Heeft op 21 oktober 2011 om 15:05 geantwoord

Dat klopt; van harte gefeliciteerd met de winterprijs. We hebben nog geen brief verstuurd hierover; deze ontvang je binnenkort. Succes met je verdere deelname!

Heeft op 22 oktober 2011 om 14:20 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht deleeuw.jh@gmail.com

6 jaren geleden - ik weet nog niet eens wat de oplossing is - heb brief nog niet ontvangen en na ontvangst kan ik hierop pas reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door deleeuw.jh@gmail.com