Klacht: Winterprijs nooit ontvangen

op 20 oktober 2011 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben in augustus de Winterprijs gewonnen (2941) met 2 loten, deze zouden voor 22 oktober in de brievenbus moeten zijn gevallen….Nu krijgen we een mailtje of onze prijs gesmaakt heeft, maar we hebben dus nooit een brief met bonnen ontvangen.
We winnen sowieso al nooit iets spectaculairs, jammer maar helaas, maar AlS we dan iets winnen zouden we het ook graag willen ontvangen!

Aangezien de inlverdatum tot 22 oktober is ga ik er niet vanuit dat het nog goedkomt van de Postcodeloterij.

Gewenste Oplossing:

Een troostprijs cq kleine geldvergoeding of alsnog een bon voor die lekkere soep ;-)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Postcode Loterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postcode Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postcode Loterij

Heeft op 21 oktober 2011 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Excuses voor het ongemak. We sturen je opnieuw 2 maal een bon voor de winterprijs toe. Alvast eet smakelijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Postcode Loterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door judith75