Klacht: winkel personeel purmerend makado

op 01 februari 2018 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb vanmiddag (12;00) mijn spullen gehaald bij de bigbazaar. maar helaas had Jack en zijn collega (meisje rood haar) het te druk met praten en schreeuwen naar elkaar.
beiden gaven ze aan naar huis te willen en dit terwijl hij mijn boodschappen aan het scannen was. toen ik het meisje eerder in de winkel aansprak om iets te vragen zei ze enorm bot geen tijd voor mij te hebben. en Jack was ook behoorlijk onvriendelijk toen mijn dochter een lolly aan hem aangaf. die kon ze wel op de band leggen was de reactie. Al met al geen prettige ervaring, en voor mij zeker een reden de winkel voor bij te lopen als ik zie dat een van hen werkt.

Ik zou graag van jullie een reactie krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Big Bazar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Big Bazar

Heeft op 01 februari 2018 om 18:27 geantwoord

Beste Benthe, hartelijk dank voor jouw bericht. Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in onze winkel. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil je graag vragen jouw bericht te sturen naar klantenservice@bigbazar.eu zodat wij hier actie op kunnen ondernemen. Ik zie jouw bericht graag tegemoet in onze inbox. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Klantenservice Big Bazar.

Alle klachten die gemeld zijn door Bente1957