Klacht: Waarheidsbevinding

op 11 september 2019 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Wij hebben al ruim 7 jaar de WSG, maar er is nog nooit aan waarheidsbevinding gedaan, en wij hebben géén enkele eerlijke kans gekregen, waardoor wij al 7 jaar onze kinderen kwijt zijn, en van ons vervreemd zijn!

Als er eerlijke hulp was geboden, en eerlijke kansen, maar die hebben we nog nooit gehad!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

Bericht van William Schrikker Stichting

1 week geleden - Uw bericht wordt doorgezet naar de betreffende jeugdzorgwerker. Er zal contact met u worden opgenomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 13 september 2019 om 08:41 geantwoord

Geachte mevrouw Maars,

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 11 september 2019 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door AgnesMaars