Klacht: overplaatsing

op 14 februari 2020 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

ik zou graag een andere voogd willen aan vragen maar dat wordt steeds weer weg gedruk en niet op gereageerd de voogd van mijn kinderen houdt mij niet op de hoogte en mijn ex vriend wel die geen gezag en de kinderen niet erkent heeft die mag ze zien en ophalen en ik niet mijn kinderen komen daar in aanraking met drugs en alcohol nu wil ik een andere voogd hebben en dat lukt niet via hun en nu moeten ze ook weer verhuizen ik wordt er echt gek van kunt u mij advies geven met vriendelijke groet beate van kammen

als ik een andere voogd heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 25 februari 2020 om 14:52 geantwoord

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 14 februari 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en verzoeken u uw klacht te richten aan klachten@wsg.nu. Na ontvangst hiervan nemen wij uw klacht in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door beate1979