Klacht: onjuist handelen en niet juist communiceren

op 04 februari 2020 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De WSG communiceert niet of onjuist.
De WSG hoort de ouders niet maar kijkt alleen naar het kind.
De voogden van deWSG geven slecht feedback en zijn na 17:00 uur niet bereikbaar voor ouders.

Gewenste Oplossing:

wanneer er goed gecommuniceerd wortd door de WSG voogden.
Wanneer er een deugdelijk onderzoek wordt gedaan naar oorzaken .
Wanneer er openheid wordt gegeven over beslissingen.
Wanneer er fouten worden toegegeven en excuses worden gegeven .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 07 februari 2020 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 4 februari 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en verzoeken u uw klacht te richten aan klachten@wsg.nu. Na ontvangst hiervan nemen wij uw klacht in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door evandenbrekel