Klacht: Familie uit elkaar gerukt, kinderen zijn kapot en gaan achteruit

Opa en Oma en de rest van de familie mogen geen contact met de kleinkinderen, ouders zijn in de echtscheiding en kinderen onder OTS van WSG. Tweetal brieven verstuurd naar klachten@wsg.nu. Niemand heeft gereageerd op de brieven ook de medewerkers niet. We willen een gesprek voor een spoedige oplossing, zo niet dan komen er stappen richting instanties en ook zullen wij niet aarzelen via de media naar buiten te brengen, ook zullen we Radar benaderen.

Bij een goede gesprek en regeling, en wederzijds begrip

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 07 februari 2020 om 14:25 geantwoord

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 3 februari 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en verzoeken u uw klacht te richten aan klachten@wsg.nu. Na ontvangst hiervan nemen wij uw klacht in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door korte termijn en zo spoedig mogelijk