Klacht: Belachelijk behandelt

op 01 juli 2020 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Eenmaal dat hun in beeld kwamen, is onze leven compleet gesloopt. Onze kinderen werden weg gehaald bij ons en werd uit mijn gezag gezet. Waarom? Volgens hun had ik te weinig opvoed capaciteiten, dit omdat ik op 8 jarige leeftijd uit huis ben geplaatst en niks van ouders geleerd zou hebben, toen ik aangaf dat ik hier aan wou werken, werd het door hun van tafel geveegd, Ook was ik in staat om een nifp onderzoek te doen, die was niet nodig het was volgens hun zo wel duidelijk… mijn kinderen hebben ook steeds weer een andere voogd en hun belangen worden niet behartigd… wsg kan beter stoppen ze doen toch maar wat hun zelf willen en maken ouders kapot..

Als mijn kinderen terug komen zoals het hoort en zoals ze het toen beloofd hadden

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 03 juli 2020 om 13:33 geantwoord

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 1 juli 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Serina1990