Klacht: wil webcam terugsturen.

op 10 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Heb mailtjes gestuurd en proberen tel. contact te krijgen.
dit is niet mogelijk.
Voor mij zijn het een stelletje oplichters.
Prijs webcam veel te hoog.

Wil webcam terug sturen.
Moet kosten voor eigen rekening nemen wat niet volgens de regels is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Reactie van de melder van de klacht chris bertjens

3 maanden geleden -

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 maanden geleden - Geachte klant, Allereerst excuses voor deze late reactie. U geeft aan een bericht te hebben gestuurd, helaas hebben wij geen mails van u mogen ontvangen. Dit betekent dat wij hier niet op kunnen reageren. Ten tijde van u bestelling heeft u de algemene voorwaarden geaccepteerd, het retourbeleid valt hieronder. In het retourbeleid staat er aangegeven dat de retourkosten voor de klant zijn. Helaas bent u nu wel buiten uw retourtermijn. Om u tegemoet te komen mag ik u 25% korting op het aankoopbedrag aanbieden. Indien u hiermee akkoord gaat, hoor ik dit graag terug. Met vriendelijke groet, Coen Bralex Webshops B.V.

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Beste Chris Bertjens, Wij hebben tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen. Graag horen wij wel een reactie op ons aanbod. Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, Laura Fenanlamber

Alle klachten die gemeld zijn door chris bertjens