Klacht: wil webcam terugsturen.

op 10 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Reactie van de melder van de klacht chris bertjens

9 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

8 maanden geleden - Geachte klant, Allereerst excuses voor deze late reactie. U geeft aan een bericht te hebben gestuurd, helaas hebben wij geen mails van u mogen ontvangen. Dit betekent dat wij hier niet op kunnen reageren. Ten tijde van u bestelling heeft u de algemene voorwaarden geaccepteerd, het retourbeleid valt hieronder. In het retourbeleid staat er aangegeven dat de retourkosten voor de klant zijn. Helaas bent u nu wel buiten uw retourtermijn. Om u tegemoet te komen mag ik u 25% korting op het aankoopbedrag aanbieden. Indien u hiermee akkoord gaat, hoor ik dit graag terug. Met vriendelijke groet, Coen Bralex Webshops B.V.

Bericht van Bralex

7 maanden geleden - Beste Chris Bertjens, Wij hebben tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen. Graag horen wij wel een reactie op ons aanbod. Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, Laura Fenanlamber

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 18 december 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u mogen vernemen.
Wij zien deze klacht daarom als opgelost en zullen overgaan tot het sluiten van uw klacht.

Mocht u nog vragen hebben dan kan u altijd contact met ons opnemen via info@forskolin-forte.com

Ik wens u in ieder geval alvast fijne feestdagen.

Met vriendelijke groet,
Coen

Natucap B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door chris bertjens