Klacht: Wil mijn zoek geraakte pakje

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket niet aangetekend verstuurd aan mij, helaas blijven hangen in het sorteercentrum. Nu de verzender een mail dat het als vermist moet beschouwd worden. Ik als ontvanger vraag me af waar blijven die zoek geraakte pakketten. Loopt er niet iemand die van de band gevallen pakketten weer opruimt. Ja in het vervolg alles aangetekend versturen wordt er gezegd, vind het niet normaal. Wat nu.

Wil mijn pakje

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Lampen, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket mist. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen. Graag zou ik van u de Track&Trace code ontvangen van uw pakket, zodat ik met u mee kan kijken. Is er door de afzender al een klacht ingediend bij ons? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Rimarsha

9 maanden geleden - Bij deze de code 3SOPKA0195277. De verzender heeft een mail ontvangen door de post, dat het als vermist aan genomen moet worden. Ik heb gebeld want ben het er niet mee eens. Het pakket blijft hangen in het sorteercentrum. Ik vroeg als een pakket van de band valt (bijv) moet het toch opgeraapt worden. Zowiezo snap ik niet waar alle pakketten blijven die in het sorteercentrum blijven hangen, worden die uitgedeeld of zo. Mvg Marjo Lampen

Heeft op 23 februari 2018 om 12:07 geantwoord

Geachte mevrouw Lampen,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Op basis van de door u meegestuurde gegevens heb ik één en ander gecontroleerd en heb ik gezien dat er reeds een onderzoek is uitgevoerd. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent dat dit onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd. Spijtig genoeg kan ik de uitkomst niet veranderen. De afzender is onze opdrachtgever en de betalende partij, de verzender heeft aan ons de verzendkosten betaald en heeft daarmee een overeenkomst met ons gesloten. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen, ik hoop uiteraard dat u samen met de verzender tot een oplossing kunt komen.

Heeft op 24 februari 2018 om 13:09 geantwoord

Ik vraag me nog steeds af waar die pakketten blijven

Alle klachten die gemeld zijn door Rimarsha