Klacht: wil mij uitschrijven

op 09 september 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

3 maanden geleden - Mevrouw heeft bericht ontvangen op 1 september 2016 met de uitleg over hoe zij op kan zeggen. Een relatie dient dit zelf via de website te doen. Aangezien zij dit nog niet heeft gedaan, noch een bericht heeft gestuurd dat dit om wat voor reden dan ook niet werkt, is er opnieuw een bericht gezonden.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 14 september 2016 om 13:58 geantwoord

Aangezien we in de veronderstelling zijn dat we mevrouw Poulussen hiermee voldoende geïnformeerd hebben sluiten we deze klacht.

Heeft op 20 september 2016 om 19:52 geantwoord

Ik kan me nog steeds niet inloggen. Daardoor kan ik me ook niet uitschrijven. Graag hiervoor een oplossing.

gr.

dhr. Poulussen

Bericht van Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Meneer heeft nieuwe inloggegevens toegestuurd gekregen om alsnog te kunnen inloggen. Hierbij ook nogmaals een uitleg gestuurd hoe hij vervolgens het account op kan zeggen. Ik veronderstel dat we meneer Poulussen hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door tiny poulussen@live.nl