Klacht: wil geen internet heb dit de monteur in mrt 2017 medegedeeld

op 15 februari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht xlsopqq2

5 maanden geleden - ik zie nog steeds niet dat er een reactie op mijn klacht komt het mag duidelijk zijn dat ik 4 febr. 2018 niet meer betaal dan de E. 36,-- euro zoals is afgesproken met uw monteur mrt 2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 22 juni 2018 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Heeft op 22 juni 2018 om 19:39 geantwoord

belcentrale leest mijn emails niet denkt erg rechtlijnig en trekt zich van zijn klanten niets aan heb tientallen emails gestuurd weigert er op in te gaan en nu zelfs telefoon af te sluiten'

Alle klachten die gemeld zijn door xlsopqq2