Klacht: Wil géén antwoorden geven, is vaak afwezig geen enkel inzicht in dossier.

op 15 juni 2016 over DAS in de categorie Verzekering

DAS is wel het slechtste wat mij is overkomen de laatste 20 jaar. Ik dacht dat ik goed verzekerd was, en dat ik goed zou worden bijgestaan. DAS heeft openlijk verklaart ( vandaag 15 Juni 2016 ) geen antwoorden op brieven te willen geven die ik op 8 Juni 2016 heb gestuurd. Ik heb al eerder een klacht bij de DAS zelf ingediend dit jaar. Ook die klacht ging over laks optreden, geen antwoorden willen of kunnen geven, en alles maar op zijn beloop laten. Er is toen een andere behandelaar op de zaak gezet. Het gaat om een zeer kostbare waterschade zaak tussen mij en mijn buren, en de kosten zijn door toedoen van DAS eigenlijk alleen maar opgelopen. DAS is blijkbaar niet in staat om het dossier op de juiste manier te behandelen. Groen en geel erger ik mij er aan dat er talloze afspraken niet gemaakt kunnen worden door dat de behandelaar weer niet aanwezig is, niet berijkbaar, op vakantie, thuiswerken en ga zo maar door. Elke week dezelfde problemen. Hierdoor is er al minstens zes weken tijdverlies. DAS schrijft vrolijk, we doen er 6 werkdagen over om te reageren. Vorige week was ik er zat van, en heb een zeer uitgebreide brief aan de behandelaar gestuurd, en hem verzocht om alle vragen te beantwoorden. Vandaag wist dezelfde behandelaar dus even een e-mail aan mij te sturen met de mededeling dat hij niet van plan is om de vragen te beantwoorden. We zijn ruim 2 maanden verder en er is nog niets op welke manier dan ook bereikt. Schandelijke vertoning.

DAS zal een jurist moeten inzetten die zich goed inleest in het dossier, en vervolgens goed overlegd hoe we het varkentje gaan wassen. Er moet een behandelaar komen die niet 2 dagen per week werkt, maar gewoon 5 dagen per week werkt, zoals elke andere normale jusrist. Er zal een jurist moeten komen die niet de volgorde van de handelingen gaat lopen verstrooien, en duidelijke taal spreekt tegen de verzekeringmaatschappij en mijn buren.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 16 juni 2016 om 07:43 geantwoord

Geachte heer,

Wij hebben uw klacht van 15 juni 2016 ontvangen en in behandeling genomen.

Wij zullen (ook vanwege privacy-overwegingen) rechtstreeks contact met u onderhouden en niet via deze website.

De klacht wordt conform onze klachtenregeling opgepakt en afgehandeld.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Servicemanagement DAS

Heeft op 21 juni 2016 om 09:03 geantwoord

DAS heeft kans gezien om mij op Maandag 20 Juni een e-mail te sturen met de vraag of ik even langs wilde komen, om uit te leggen wat het probleem is. Ik heb op 8 Juni al een zeer uitgebreide lange brief heel precies opgeschreven wat het probleem is. De DAS vraagt dan vrolijk 12 dagen later of ik dat nog een keer wil vertellen. Slaat nergens op. Ik heb ze terug geschreven dat alles al in de brief van 8 Juni staat. Vervolgend krijg ik weer een e-mail van de DAS, maar nu heet ik ineens anders. Ze hebben mij onder een andere naam aangeschreven. Dit is precies wat ik bedoel. De DAS is WAARDELOOS ten top !! De slogan van de DAS is, met DAS kom je verder ( in de problemen ).

Er is helemaal NIETS opgelost en dat gaat de komende maanden waarschijnlijk ook niet gebeuren !!

Dus DAS.. mijn achternaam ineens veranderd, en staat er ook even fijnjes onder aan de e-mail dat jullie 3 weken op vakantie gaan.

Schande !!

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Hommes