Klacht: Wijzigen van bezorgmoment zonder opgaaf van redenen

op 11 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorgmoment is tussen 17.30 en 19.30 en dan om 19.15 is de status in een keer gewijzigd naar niet verwerkt . Bezorgmoment morgen tussen 17.00 en 19.00 waarvoor heb je dan track en tracé. En geven ze zoiets niet eerder door? kun je nog een alternatief verzinnen. Dit is bij mij de derde keer dat ik zit te Wachten op post NL voor niets. En de klantenservice, ja jammer helaas we kunnen er niets aan doen en waarom geen idee. Waarom besteld u dan zo laat. Wettelijk mogen de zending gen 5 dagen onderweg zijn…. wat heb ik daar aan. Als ik bericht krijg dat mijn bestelling dinsdag bezorgt wordt dan is dat bij geen woensdag

Als post nl eerlijk zou zijn, en eerder aangeeft dat de status wijzigt .

Want ik heb gewoon het idee dat de bezorger even geen zin heeft gehad om nog naar bitgum te rijden omdat het al laat is. En dan wijzig je gewoon de status en klaar waardeloos.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2016 om 11:20 geantwoord

Geachte meneer Ladenius,

Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat betreffende zending later is bezorgd dan verwacht. Ook begrijp ik dat u hierover al contact heeft gehad met onze Klantenservice. Helaas kan het voorkomen dat er vertraging ontstaat in het proces, waardoor u het pakket later ontvangt dan verwacht. Zendingen binnen Nederland (met uitzondering van spoedzendingen) mogen inderdaad vijf werkdagen onderweg zijn. Ik kan hier dan ook geen melding voor maken. Mijn excuses voor de ontstane situatie.

Heeft op 11 juli 2016 om 12:34 geantwoord

Er geen oplossing genoemd, ook spoedbezorgingenn worden niet altijd correct geleverd. Maar na mijn idee is het zo. De chauffeur kan ieder moment bepalen of hij wel of niet bij je langs rijd. of je het een dag later ontvangt wat maakt het uit. Als het maar binnen die vijf dagen er is. Dat heet service. Waarom track en trace.? Als je er toch niet van op aan kan.

Alle klachten die gemeld zijn door Bitgum