Klacht: Bestelling geplaatst,betaald en nooit meer iets gehoord

op 11 februari 2011 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3weken geleden een bestelling doorgegeven, direkt betaald.

Niets meer vernomen. Zelf moeten bellen en dan horen dat de wijn niet op voorraad meer is. Betaling tot nu ook niet terugontvangen.Na 1 week weer contact opgenomen en nu horen dat het nog 14 dagen duurt voordat het geld weer teruggestort gaat worden.

Gewenste oplossing

Even contact opnemen met de klant hierover zou toch correcter zijn geweest.

Ik had ook gebruik gemaakt van de ING spaarpuntentegoedbon.
Ga hier bij de ING ook melding van maken.

Geld z.s.m terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 16 januari 2012 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft begin maart het geld teruggestort gekregen na meerdere telefonische contacten. Met excuses van de Wijnbeurs voor de trage afhandeling van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door anjar