Klacht: Wij waren niet thuis, pakket heeft 7 uur lang in de voortuin gelegen

op 10 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de dag waarop het pakket bezord werd zijn we overdag de hele dag thuis gebleven. In de avond gingen we maar uiteindelijk iets anders doen aangezien we het wachten wel zat waren en we ervan uitgingen dat de bezorger niet meer zou komen. Wij kwamen laat in de nacht thuis en toen besloot ik om te checken wanneer het pakket wel afgeleverd zou worden. Tot mijn verbazig stond dat het pakket wel afgeleverd was. Dus ik zoeken of het geen thuis briefje ergens achter of onder iets terecht was gekomen. Niet te vinden dat ding, tot ik mijn voordeur op slot deed en ineens mijn pakje in de voortuin zag staan! Ik had meteen het contact formulier van dhl ingevuld met daarin dat ik dit niet normaal vond en een excuus wel op zijn plaats was. Nooit meer iets over gehoord. Mijn pakket heeft uiteindelijk dus 7 uur lang midden in de nacht buiten in de voortuin gestaan en ik heb er niks meer over gehoord verder. Echt een flut bedrijf als ik zo ook de andere klachten lees.

Gewenste Oplossing:

Een excuses en dat deze bezorger op dit gedrag wordt aangesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Dit is zeker niet de bezorgwijze die wij van onze bezorgers verwachten! Het is absoluut niet toegestaan een pakket onbeheerd achter te laten voor een chauffeur, hiervoor mijn excuses. Ik zal hier melding van maken en we zullen dit uiteraard bespreken met de chauffeur om herhaling te voorkomen. Nogmaals mijn excuses voor dit voorval.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem124827