Klacht: Wij staan boven Europese garantiewet voor repareren van plintjes

op 25 juli 2016 over Tapijtcentrum Nederland in de categorie Vloerbedekking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog geen 10 maanden na het leggen van een vloer, laten de plinten los. Hierover gebeld en door verwezen naar de service afdeling.

Nadat mij werd medegedeeld, door de Service Manager Kuipers, dat ik binnen 3 maanden moest reageren en mij werd medegedeeld dat ik nu 50 euro voorrijkosten en 60 euro per uur man moest betalen om dit te komen herstellen, heb ik verwezen naar de Europese en Nederlandse garantieregeling (Burgerlijk wetboek 7 artikel 17). Hierop was het antwoord: “Nee hoor meneer, wij hebben niets met de wet te maken, wij hebben onze eigen garantieregeling”. Volgens mij wist zij niet eens van het bestaan van deze wet af!!

Gewenste Oplossing:

Plinten zijn vastgeschroefd in de muur, zonder extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tapijtcentrum Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcohglghkgkhgjglk