Klacht: Wij ontvangen geen post meer

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen sinds 2 september geen post meer, terwijl we wel post verwachten wat er nu allang al had moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Tevreden zijn we wanneer alle post weer normaal aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Mhassani, Bedankt voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u sinds 2 september geen post meer ontvangt. Mijn excuses dat de bezorging van de post op uw adres niet goed verloopt. Ik begrijp dat u zich zorgen maakt over wat er met uw post gebeurt en wil hier uiteraard graag een melding van maken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog de volgende informatie van u: - Verwachtte u specifieke poststukken de afgelopen tijd en van welke afzender(s) mist u op dit moment post? - Op welke data zijn deze poststukken verstuurd? - Heeft de afzender u bevestigd dat zij hun poststukken via PostNL verzenden? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Mhassani, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Mhassani,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nouhad