Klacht: Wij ontvangen geen post meer

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij ontvangen sinds 2 september geen post meer, terwijl we wel post verwachten wat er nu allang al had moeten zijn.

Tevreden zijn we wanneer alle post weer normaal aankomt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Mhassani, Bedankt voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u sinds 2 september geen post meer ontvangt. Mijn excuses dat de bezorging van de post op uw adres niet goed verloopt. Ik begrijp dat u zich zorgen maakt over wat er met uw post gebeurt en wil hier uiteraard graag een melding van maken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog de volgende informatie van u: - Verwachtte u specifieke poststukken de afgelopen tijd en van welke afzender(s) mist u op dit moment post? - Op welke data zijn deze poststukken verstuurd? - Heeft de afzender u bevestigd dat zij hun poststukken via PostNL verzenden? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Mhassani, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Mhassani,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Nouhad