Klacht: Wij hebben u zogenaamd gemist

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou mijn pakket ontvangen tussen 18:30 en 21:30. Vervolgens werd dit 21:30 – 23:35… Dit vindt ik al een hele rare tijd, maar toen besloot de bezorger te melden dat ze me gemist hebben terwijl ik thuis in afwachting was van mijn pakketje. Ik vind dit geen goede werkwijze.

Ik zou er begrip voor hebben en juist in deze tijd als een pakket niet op tijd geleverd kan worden. Dit zou ik dan graag enige tijd van te voren willen weten. Nu krijg ik erg het gevoel dat de bezorger snel klaar wilde zijn met zijn rit. Ik zou het graag zo zien dat er eerlijk naar de klanten wordt gecommuniceerd. Ook omdat ik het dadelijk anders op mag halen bij een DHL punt terwijl dit niet mijn fout is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 12:37 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u ten onrechte een 'niet thuis' melding heeft ontvangen. In dit geval had dit inderdaad een melding 'overmacht' moeten zijn in plaats van 'niet thuis'. Dit is helaas niet goed vermeld in de track en trace, excuses voor de verwarring.

Ik zie dat uw zending net bij u geleverd is, dus fijn dat u deze inmiddels heeft ontvangen. Nog een fijne dag gewenst.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht melding