Klacht: Wij hebben u gemist??? We zijn de hele &*@&* dag thuis!!!!!!

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag 21-7 zou een pakket worden afgeleverd tussen 15:30 en 18:00. de chauffeur komt te vroeg langs, en dus geen pakket. Vervolgens zijn wij vandaag, Zaterdag 22-7 de gehele dag thuis gebleven, het pakket zou tussen 15:30 en 18:00 weer komen, En weer heeft hij ons zogenaamd gemist.

Ik ben dit echt zo verschrikkelijk beu. Mijn vriendin heeft Post.nl gelijk gebeld, maar ze kunnen niks voor ons doen, behalve een klachtmelden aanmaken.

Dit is toch gewoon niet normaal, en laat ik maar niet hier typen wat ik op dit moment van dit bedrijf vind. Wij zitten hier echt de gehele zaterdag te wachten op die &*^@*^&#&^ chauffeur, wie gaat ons deze dag vergoeden???????

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een keer een post /pakket dienst komt die zich wel netjes aan hun afspraken houd, maar ook een actieve houding heeft als ze een probleem moeten oplossen. En niet alleen maar slappe excuses heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden en dat er de tweede keer geen poging is gedaan terwijl in de status wordt aangegeven dat de bezorger gemist zou hebben. Ik kan me voorstellen u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt. Ik zie dat de door uw vriendin gemelde klacht inmiddels is besproken met de betreffende chauffeur en ga er vanuit dat de bezorging op uw adres nu zal verbeteren. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door e6r6i6c