Klacht: Niks ontvangen

op 14 juni 2019 over Whitestripskopen.nl in de categorie Internetshops - Medische producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst op 8 juni, tot op heden niks ontvangen. Er is geen tracktracé code voor meer info. Er wordt per email niet gereageerd. Ik kan geen telefonisch contact opnemen, en begin nu wel ongeduldig te worden! Stond 9 juni verzonden en had er binnen 2 dagen moeten zijn!!! Ik heb niks!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling ontvang of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Whitestripskopen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Whitestripskopen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Whitestripskopen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Whitestripskopen.nl

Heeft op 18 juni 2019 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht gemeld door :
Souhela Boutahri
Hela_

Contact via
souhelaberkania@live.nl
0643992157
Adres
Veenkade 133
2513 EK Den Haag

Hallo Souhela,

Uw bestelling heeft u in het weekend vlak voor Pinksteren geplaatst.
Ook de mannen en vrouwen van de Post verdienen een vrije dag.
Dit betekent dat alle post van zaterdag, zondag, maandag en dinsdag pas dinsdagavond zijn verwerkt. Levertijd van 1-2 dagen is dan niet met alle zendingen haalbaar. Zendingen worden dan over de week gespreid en bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Whitestripskopen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hela_