Klacht: WHERE THE HELL IS MY PACKAGE?

eatmyass op 16 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou op 9 december bezorgd worden, maar ik was niet thuis zeggen ze maar ik was heel de dag thuis.
Ik moest dan een nieuwe dag en tijd aangeven die ik wel ’thuis’ zou zijn, dat heb ik ook onmiddellijk gedaan voor de volgende dag tussen 09:00 en 13:00.
Die dag moest ik ook lekker naar school, maar ik bleef gewoon thuis voor me pakketje, maar mijn pakketje kwam niet dus toen belde ik de klantenservice om te vragen waar mn pakketje blijft en toen kreeg ik het te horen dat de koeriers niet mijn pakketje hebben opgehaald in Breda.

Wil je heel mijn dag verpesten? Dan moet je zoiets flikken, heel erg bedankt DHL.

Tim (een medewerker) zegt tegen mij ik snap uw frustratie en dat hij alles gaat doen om mij te helpen, hij zou regelen dat ik mn pakketje dan in de avond krijg, dus domme ik blijf heel de avond zitten wachten op een pakketje die niet eens is opgehaald in Breda.
En ze willen steeds duidelijk maken dat het december is en dat zij het heel druk hebben.

Denken jullie dat jullie de enige zijn die het druk hebben? Niet dus, de wereld draait niet alleen om DHL he!

Ik bel vandaag 11 december de klantenservice weer en toen kreeg ik ene Aldo aan de telefoon die het oke vond om tegen mij te zeggen dat ik lieg.

Tot slot wil ik jullie ff adviseren, in de maand december hebben jullie veel mensen ontslagen, misschien moet de baas heel het team ontslagen.

En heel veel succes met jullie tuk bedrijf.

Wanneer ik mn fucking pakketje van jullie ontvang misschien? Zulke vragen zijn trouwens dom, jullie horen te weten hoe ht werk gedaan moet worden en niet ik.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag meneer of mevrouw Eatmyass, Bedankt voor uw bericht. Op basis van de adresgegevens die u bij uw klacht heeft ingevuld, vind ik geen recente zending in ons systeem. Heeft u voor mij het zendings- of track en trace-nummer van dit pakket? Dan kan ik voor u nakijken wat de status is. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie! Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 16 december 2019 om 12:18 geantwoord

Goedemiddag,

Nadat mijn collega u om zendingsinformatie heeft gevraagd hebben wij geen reactie meer van u ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Nog wel mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door eatmyass