Klacht: What tha F#çK!?

op 11 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Zij hebben mij namens Menzis een brief gestuurd, alleen niet naar mijn woonadres. De bewoner heeft hierover contact gezocht met mij omdat een deurwaarder achter je broek aan geen pretje is . Ik heb contact met GGN gezocht maar zij spelen een spelletje met me, geven mij geen schijn van kan en passen de wettelijke, juridische regeltjes niet toe, maar doen maar wat. Ik heb de brief dus zelf niet in mijn bezit, weet de exacte inhoud nog steeds niet en GGN geeft me 5 dagen en anders ben ik in nog grotere problemen, maar weet nog steeds niet van de hoed en de rand, Met ook zelf de gegevens van GGN uitzoeken, want dat staat op de brief en is hun protocol, maar ik heb de brief niet en doe nu maar wat.

De invordering is niet eens terecht. Menzis maakt er zelf ook een potje van. Ze sturen mij post (naar het goede adres), e-mails en ik kan het e.e.a. inzien op mijnmenzis.nl met allemaal andere bedragen. ik neem telefonisch contact op en dan zeggen ze dat er niks meer openstaat en ik dus niks meer hoef te betalen. Dan ligt er toch opeens ergens een brief van een incassadeur. Rara. En dan gaat het van het katje nar de muur en van kwaad tot erger. Ik ben zo eerlijk dat ik dit aankaart en zij behandelen me als oud vuil. GGN zegt dan Menzis ze deze adresgegevens heeft gegeven, Menzis zegt van niet. Dusss... Als ze nou eens alle tot in de puntjes uitzoeken, hun werk goed doen en me dan pas benaderen met en over iets wat klopt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 juni 2016 om 15:13 geantwoord

Vandaag hebben wij telefonisch contact gezocht met de klager. Wij hebben de klager helaas niet weten te bereiken. Er is een email verzonden naar de klager waarin wij excuses aanbieden voor het gebruik van het verkeerde adres. De klager is opnieuw aangeschreven op 9 juni jl. In de email geven wij de stand van zaken weer en hebben wij de klager geadviseerd.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door MaartenLinders