Klacht: welkomspaket Vriendenloterij niet ontvangen

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2018 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Janssen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat deze al 2 weken onderweg is. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de zending fysiek nooit bij ons is aangeboden. De afzender heeft een label aangemaakt maar het pakket nooit bij ons gebracht. U kunt dus het beste contact met de afzender opnemen zodat hij de zending aan ons overdraagt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Matja