Klacht: Welkomscadeau niet ontvangen

op 13 augustus 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Op 6 juni een abonnement afgesloten op het blad Wendy. 6x Wendy plus een Fab strandtas. De tas zou na betaling worden opgestuurd, wat fijn is want dan kon ik de tas op vakantie meenemen naar t stand. Toen het erg lang duurde, maar eens gemaild waar de tas bleef. Dezelfde dag werd de tas opgestuurd, deze tas bleek echter niet compleet dus moest ik hem terugsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Nogmaals aangegeven dat ik deze graag voor mijn vakantie zou hebben..wat moet ik in de winter met een strandtas? Ik kreeg een mail dat hij was opgestuurd. Even later ging ik op vakantie..nog steeds geen tas..na mijn vakantie nog steeds geen tas. Op m’n mails geen reactie. Via FB geprobeerd, ik kreeg een reactie dat de zomer nog lang niet voorbij is en dat de tas zsm wordt opgestuurd. Inmiddels wil ik de tas niet meer en het abonnement stopzetten en dan natuurlijk het ene nummer vh blad vergoeden, dat ik wel heb ontvangen, maar dit kan niet volgens Aboland. Iemand ruim 2 maanden laten wachten op het welkomscadeau, voorliegen en niet op mails reageren kan blijkbaar wel.

Als mijn abonnement per direct wordt stopgezet. Ik wil mijn geld terug met aftrek van 1 ontvangen nummer vh blad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Abonnementenland

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Huijgen, Wij vinden de gang van zaken uiteraard heel vervelend. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben het abonnement per direct beëindigd en zullen het restant terugstorten op uw rekening. De oplage van editie 9 is al verwerkt en dit nummer zult u eind augustus ontvangen. Dit kunnen wij niet meer tegenhouden. U hoeft uiteraard niet te betalen voor dit nummer. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet. Abonnementenland

Reactie van de melder van de klacht Yyzzzmmmkkkeeenn55

6 maanden geleden - Fijn dat het toch nog wordt opgelost. Wanneer kan ik het geld verwachten?

Bericht van Abonnementenland

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Huijgen, U kunt het geld volgende week op uw rekening verwachten. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Yyzzzmmmkkkeeenn55