Klacht: Welkompakket??

op 21 juli 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ook hier een telefoontje dat ik een reis gewonnen heb voor 6 personen.
Een paar dagen later mijn \’pakket\’ dat gewoon een brief
Is! Aangekregen. Staat niets in over een reis van 6 personen. Maar wel van 2
Personen.. indien er ook maar een halve euro van mijn rekening verdwijnt zal ik hierover de media (in de ruimste zin van het woord!!) inschakelen! En geloof me op mijn woord, ik heb connecties waar Travel ex. Enkel van kan dromen! Bij deze zijn jullie gewaarschuwd!
Mvg,

Lees en onthoud

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 21 juli 2017 om 09:03 geantwoord

Geachte mevrouw Schaffer,

Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen u verzekeren dat er niets mis is met ons aanbod. Ons aanbod is zeer vrijblijvend. Consumenten kunnen kennismaken met ons lidmaatschap van Travel Club Express, 60 dagen lang zonder enige verdere verplichting.

Wat kunt u met ons lidmaatschap? Met het lidmaatschap heeft u de mogelijkheid om het gehele jaar bij één van de aangesloten hotels in Europa 2 nachten aaneengesloten te overnachten tegen de unieke conditie van 29,- p.p.p.n.. Dit bedrag is vrij te besteden aan bijvoorbeeld ontbijt, diner, consumpties en/of bijvoorbeeld wellness. Dit lidmaatschap is voor de duur van 1 jaar en wordt niet automatisch verlengd. De kosten voor het lidmaatschap zijn € 179,- en kunnen in 2 termijnen voldaan worden.

Daarnaast hebben wij een telefonische aanbieding lopen voor een selecte groep consumenten die een reischeque als introductiegeschenk ontvangen. Met deze reischeque heeft u recht op het gebruik van één van de pakketreizen op onze website die aangeboden worden in samenwerking met onze boekingspartner Jisells. U mag, op kosten van Travel Club Express, eenmalig een reis uitzoeken inclusief vliegtickets, hotelovernachtingen en ontbijt naar verschillende bestemmingen voor minimaal 2 en maximaal 6 personen. U kunt kiezen voor een reis naar Dubai, Praag, Cyprus, Toscane, Turkije of Venetie. Het enige wat u betaalt zijn de boekingskosten van € 19.98, luchthavenbelasting (kosten afhankelijk van uw bestemming) en eventueel een seizoenstoeslag indien u ervoor kiest om buiten de aangeboden gratis data te reizen.
Wij hebben uw lidmaatschap geannuleerd. U ontvangt een bevestiging in uw mail.

Joyce

Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nononsensgirl