Mijn Klacht:
Heb een nieuwe koelkast gekocht bij Welhof, maar merkte dat er in de koelgedeelte ijs vormde en melde dit meteen. Ze reageerde heel erg snel van Ulfarik een mail en kon voor een nieuwe op hun site kiezen. Of mijn koelkast kon gerepareerd worden. Alleen heb ik alleen bepaalde maten waar ik uit kan kiezen ivm ruimtegebrek. Alleen kreeg is ijs op rare plekken en wilde niet meer wachten. Ik stuurde een mail en opeens werd hier niet op gereageerd, telefoon werd ook niet opgenomen. Uiteindelijk kreeg ik een mail met dat ze niet aan repareren deden en dat ik op de site voor een andere kon kiezen. Op hun site was er niet ivm maten. Stuurde een mail met een screen, waar mij werd verteld dat ze deze konden reparen. Opeen kreeg ik een mail met een koelkast die ze konden bezorgen. Ik ging hiermee akkoord. Donderdag 20 februari werd deze bezorgd.
De bezorger heeft m op de plek gezet en ik deed het open en koelkast stonk en was vies. Er ontbreken zoveel onderdelen en bezorger heeft ze te plekke een whatsapp gestuurd met fotos . Ze vertelde hem dat ze contacten met mij zouden opnemen. Ik heb meteen tig keer gebeld en werd niet opgenomen en een mail gestuurd met foto’s en dat ik mijn eigen koelkast weer terug wil, maar hier werd niet op gereageerd. Van donderdag tot vandaag maandag 24 februari krijg ik ze niet te pakken en ze reageren niet op mijn mails. Krijg vandaag maandag 24 februari een mail met dat er niets mis was met mijn koelkast die ze hebben teruggestuurd en deze hebben zij meteen verkocht en dat ze een passende oplossing willen. Heb meteen een mail teruggestuurd, maar weer geen reactie en telefoon nemen ze ook niet op. Je kan wel snel een teruggestuurd koelkast verkopen, maar niet op mails reageren. Begrijp niet dat een bedrijf geen telefoon opneemt of überhaupt reageert.
Gewenste Oplossing:
Nieuwe koelkast of mijn geld terug en ze mogen hun vieze koelkast ophalen.
