Klacht: wel voldoende postzegels op 2 brieven

op 02 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 brieven verstuurd naar het buitenland, met 1 nieuwe zegel en meerdere oude postzegels. Op de achterkant van de oude zegels staat te lezen dat deze zegels normaal te gebruiken zijn.
Ik heb de oude zegels omgerekend in Euro en ruim voldoende gefrankeerd.
Nu heb ik 2 kaarten van POST.nl gekregen en 2 herinneringen om bij te betalen.
Dat is erg onvriendelijk van de POST. want ik heb voldoende opgeplakt.
De code s kun je niet nakijken op de site.

Gewenste Oplossing:

Post moet gewoon zijn oude zegels accepteren. en mij niet storen met vragen om bijbetaling.
ik ben zeer tevreden over post maar nu natuurlijk niet!! Het is ook zo jammer van alle verspilde energie en extra kosten die post maakt.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door ryanneder