Klacht: wel thuis, toch een kaart

treboriaan op 24 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik zou vandaag een pakket ontvangen tussen 1100 en 1300. ik blijf er speciaal voor thuis en check regelmatig de website, tot ik ineens een foutmelding krijg dat de gegevens niet opgehaald kunnen worden. ik loop naar de brievenbus en ja hoor een kaartje: u was niet thuis. ik ben en was WEL thuis, ik ben daar namelijk voor thuis gebleven!!!! nu betreft het een pakket van een goede 10 kilo, die ik dus pas morgen van het postkantoor kan afhalen, op de fiets, TERWIJL IK GEWOON THUIS BEN!!!!

ik wil een volledige vergoeding van de verzendkosten van dit pakket a een goede 15 euro (boven de 10 kilo en aangetekend) aan wie je het overmaakt, aan mij of de verzender maakt me niet uit. ik heb al vaker problemen gehad, klachten gemeld en meer dan een sorry wij kunnen er ook niets aan doen zit er niet in. het wordt tijd dat jullie er op deze manier eens wat aan gaan voelen, want ik ben er goed klaar mee nu! weer een tariefverhoging volgend jaar, maar ondertussen is een deurbel gebruiken al te moeilijk voor jullle

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft een levering van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Onze bezorgers zijn verplicht om bij u aan te bellen, indien u beschikt over een werkende deurbel. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd. Ik wil uw melding doorzetten naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: De originele track trace code van de zending . Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 24 december 2019 om 18:44 geantwoord

Geachte heer,mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door treboriaan