Klacht: Wel thuis, niet bezorgd of een kaartje in de brievenbus

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakketje door DHL worden bezorgd tussen 11:00 en 15:00.
Om 11:30 staat dat die is langs gekomen en ik niet thuis was op dat moment. Dit was echter wel het geval. Nu heb ik geen briefje en weet ik überhaupt niet wanneer de bezorger het pakketje weer komt aanbieden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakketje vandaag krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u aanwezig was op het geplande tijdstip van leveren. Volgens onze gegevens is er inderdaad gemeld dat u niet thuis was. U geeft aan dat dit niet klopt dit is zeker niet de bedoeling. Hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden. Er is gelijk melding gemaakt naar het desbetreffende depot zodat zij dit verder voor u kunnen oppakken.

Uw zending staat gepland voor levering op 28 april tussen 11:00 en 15:00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door DY-