Klacht: Wel thuis, maar volgens de bezorger niet

op 15 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Is me nu al een paar keer gebeurd, en alleen met DHL, Post NL werkt perfect…. Ik was thuis, speciaal op de bel gelet, en toch deze melding.
Vorig weekend ook bij mijn zus op de verjaardag, zaten met zijn allen in de kamer, er zou die middag een cadeautje worden afgeleverd, zat er een briefje in de bus dat we er niet waren!!
Ik overweeg toch serieus nu om geen bestellingen meer te doen bij sites die laten bezorgen met DHL, gewoon slechte service.

Gewenste Oplossing:

Normaal bezorgen, niet dit gedoe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door pietje185