Klacht: Wel thuis maar paket(ten) op ander adres afgeleverd

op 14 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen in een aanleunwoning welke behoort bij een verzorgingstehuis.
dat verzorgingstehuis heeft als huisnummer 18A, terwijl wij 18D hebben.
Op de adressticker stond het adres heel goed aangegeven zelfs met de etage erbij. Toch werd(en) de pakketten afgeleverd bij de receptie van het tehuis. Dit vind ik niet normaal daar dit al de 2e keer is . Aangezien de verzorgers van het huis het al zo moeilijk hebben ( weinig personeel ) ben ik zelf maar eens gaan vragen of ze een pakket voor ons hadden ontvangen. En ja hoor. Ik denk dat de bezorger niet zo ver wilde lopen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ze bij mij aanbellen. Desnoods ga ik wel naar beneden om het pakket aan te nemen zodat zij die hele gang niet hoeven te lopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door P.J. Rings