Klacht: Wel thuis maar krijg melding dat het niet afgeleveerd kon worden

op 27 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is de derde keer dat ik een melding krijg dat een pakketje niet afgeleveerd kon worden en ik alle keren wel thuis was

Als het op de juiste afgesproken tijd geleveerd wordt en ik niet elke keer voor niets zit te wachten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses dat deze pakketten niet bij u zijn aangeboden, terwijl er in Track en Trace een melding te zien is dat de bezorging niet is gelukt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Wat zijn de Track en Trace codes van deze pakketten?- Heeft de chauffeur ook geen briefje bij u achtergelaten?- Werkt u deurbel naar behoren? (dit moet ik bij de melding zetten, wanneer er wel een briefje is achtergelaten)Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 27 mei 2020 om 09:31 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Boon