Klacht: Wel thuis maar geen pakket

op 15 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Zwaans, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt mij om te vernemen dat u dit pakket die avond niet heeft ontvangen, terwijl u op dat moment thuis was. Mijn excuses hiervoor. Aan de hand van een bestelnummer kan ik geen statusinformatie opzoeken. Zou u mij de 3S-code van het pakket nog willen sturen? Heeft de bezorger ook geen briefje bij u achtergelaten? Ik zie uw reactie heel graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Zwaans, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zwaans,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door B.B.Z