Klacht: Wel thuis maar geen pakket

op 15 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Zwaans, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt mij om te vernemen dat u dit pakket die avond niet heeft ontvangen, terwijl u op dat moment thuis was. Mijn excuses hiervoor. Aan de hand van een bestelnummer kan ik geen statusinformatie opzoeken. Zou u mij de 3S-code van het pakket nog willen sturen? Heeft de bezorger ook geen briefje bij u achtergelaten? Ik zie uw reactie heel graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Zwaans, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:13 geantwoord

Geachte mevrouw Zwaans,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door B.B.Z