Klacht: Wel thuis. Er is niet aangebeld of op het raam geklopt

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit al vanaf half 5 te wachten zoals de app mij gezegd heeft, dat de bezorger tussen 16.30 uur en 18.30 uur zou komen. Om 17.00 uur lag er ineens een briefje in de bus.

Als er bij het bezorgen ook op het raam geklopt wordt. Men houdt geen rekening met het feit dat sommige mensen de bel misschien niet gehoord hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:48 geantwoord

Geachte mevrouw Verkerk-Krijtenberg,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat er om 17:00 uur in eens een briefje in uw brievenbus lag, terwijl u op dat moment gewoon thuis was. Ik begrijp dat u graag had gewild dat de bezorger op het raam had geklopt. Graag reageer ik op uw bericht.

Een bezorger is niet verplicht om bij het bezorgen van een pakket, naast aanbellen ook op het raam te kloppen. Uiteraard dient hij u de tijd te geven om na het aanbellen de deur te openen. Het feit dat er een briefje in uw brievenbus is achtergelaten geeft aan dat de bezorger wel bij u aan de deur is geweest en de moeite heeft genomen een briefje uit te schrijven. Ik kan de bezorger niet aan laten spreken op het feit dat hij niet op het raam heeft geklopt.

Alle klachten die gemeld zijn door M D Verkerk-Krijtenberg