Klacht: wel thuis, briefje we hebben u gemist

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou de mediabox van Ziggo geleverd worden tussen 16.00 uur en 18.00 uur volgens track en trace, wij zijn de hele dag thuis.
Om 15.20 uur gaat de bel, ik doe open en zeg dat ik er aan kom.
Ik ga met de lift naar beneden en vind tot mijn verbazing een kaartje met we hebben u gemist in de brievenbus.

Gewenste Oplossing:

excuses van de pakketbezorger voor deze grove leugen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Bundel,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u na het aanbellen de deur open hebt gedaan voor de chauffeur en vervolgens beneden een kaartje in de brievenbus vond dat de bezorger u gemist heeft. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos over bent, dit is uiteraard niet juist. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u reeds via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen. De klacht is gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de betreffende chauffeur is inmiddels aangesproken op deze gang van zaken om herhaling te voorkomen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door m. Bundel