Klacht: wel thuis, briefje we hebben u gemist

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou de mediabox van Ziggo geleverd worden tussen 16.00 uur en 18.00 uur volgens track en trace, wij zijn de hele dag thuis.
Om 15.20 uur gaat de bel, ik doe open en zeg dat ik er aan kom.
Ik ga met de lift naar beneden en vind tot mijn verbazing een kaartje met we hebben u gemist in de brievenbus.

excuses van de pakketbezorger voor deze grove leugen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Bundel,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u na het aanbellen de deur open hebt gedaan voor de chauffeur en vervolgens beneden een kaartje in de brievenbus vond dat de bezorger u gemist heeft. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos over bent, dit is uiteraard niet juist. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u reeds via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen. De klacht is gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de betreffende chauffeur is inmiddels aangesproken op deze gang van zaken om herhaling te voorkomen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals excuses voor de ondervonden overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door m. Bundel