Klacht: Wel thuis

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Elke keer als ik sávonds wat laat bezorgen dan krijg ik een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Ben altijd thuis!!!!!!!! hou hier rekening mee.Ik baal hier vreselijk van!!!!

Oplossing is dat ze wat geduldiger moeten zijn en misschien nog eens bellen!!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Dieren, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u direct een briefje in uw brievenbus ontvangt, terwijl u wel gewoon thuis bent. Ik wil u hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Zou u van het betreffende pakket de 3S-code mee willen sturen? En kunt u aangeven of uw deurbel goed werkt? Met die gegevens kan ik een klacht voor u aanmaken, zodat dit met de bezorger besproken kan worden. Op die manier kan de kans verkleind worden dat dit opnieuw gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Karin van Dieren

1 maand geleden - Of mijn bel het wel goed doet??? Menen jullie dit nou serieus???

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Dieren, Het spijt me om te horen dat u zich niet serieus genomen voelt. Deze vraag was niet beledigend bedoeld en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het eventuele ongemak. U zou niet de eerste persoon zijn die er op deze manier achter komt dat uw bel niet werkt, dus vandaar de vriendelijke vraag of uw deurbel naar behoren werkt. Verder ontvang ik graag de Track&Trace-code van het betreffende pakket. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:35 geantwoord

Geachte mevrouw van Dieren,