Klacht: Wel nieuwe Abonnement beloven maar niet leveren

op 07 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot twee keer toe heb ik op uitnodiging van ZIGGO per telefoon een nieuw abonnement besteld en toegezegd gekregen.
Tot nu toe zonder enig effect.
De bestelling bleek na een maand onvindbaar in de systemen van Ziggo.
Opnieuw telefonisch besteld en na 14 dagen nog geen enkele response.
Betreft OUTBOUND WINBACK ACTIE 12 MND CNP MAX 39,95 zonder activeringskosten.
Vandaag opnieuw gebeld en na lange zwerftocht weer toezegging gekregen.
Ik wordt een beetje moe van ZIGGO.
Zo winnen ze zeker geen klanten terug

Gewenste Oplossing:

Als ik fatsoenlijk bericht krijg van de acceptatie van mijn order en de opleverdatum van de service.
Uiteraard gevolgd door levering, installatie en feilloze werking van het nieuwe abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JaapLv