Klacht: wel in nerderland aangekomen maar is niet bij thuis aangekomen.

op 18 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eind Mei een bestelling gedaan bij Ebay ,heb Ebay ook gemaild en die hebben alles na getrokken en is goed aangekomen in Nederland.
Maar waar is het ,niet bij mijn thuis geleverd .
Dus moed het nog ergens wezen.Volg n.m. is RX706399245CN

Ik ben pas tevreden als mijn pakket gezocht wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 september 2018 om 11:27 geantwoord

Geachte mevrouw Horst,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd wacht op een aankoop van Ebay. Ik kan me voorstellen dat u de zending graag in ontvangst wilt nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is de zending in Nederland verder gegaan via briefpost en is deze op 21 juni in uw brievenbus afgeleverd. Ik vind het bijzonder spijtig dat u de zending niet heeft ontvangen. Omdat het gaat om een onverzekerd pakket, waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is, kan ik geen onderzoek instellen om de situatie te onderzoeken. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de daarbij horende voorwaarden kan de afzender eventueel vanuit zijn of haar eigen postorganisatie een onderzoek laten instellen om de situatie uit te laten zoeken. Hopelijk kun u samen met de verzender tot een oplossing komen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door toeteloe