Klacht: Wel geld, geen levering

op 06 november 2015 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

In de zomer van 2014 kwam een man van Goedkopehypotheek.nl langs om met mij de mogelijkheden te bespreken van het oversluiten van de hypotheek van mij en mijn ex-vrouw naar alleen een hypotheek op mijn naam. De beste meneer had een mooi verhaal en zou een offerte opvragen uitgaan van 2 opties : met of zonder vast contract/intentieverklaring. De meneer kwam natuurlijk alleen met de eerste optie, die niet mogelijk bleek te zijn volgens de bank. Voor de optie zonder vast contract kon hij niets opleveren. Hij vond dat hij deskundig advies had verleend en dat ik niet wilde betalen, betalen voor wat dan eigenlijk ? Dan was dat een duur kopje koffie, laten we maar zeggen. Uiteindelijk ben ik gesommeerd door het factoreringsbedrijf EDRworks waar ze zaken mee doen om het volledige bedrag te betalen, maar daarvoor zouden ze wel Goedkopehypotheek.nl sommeren de opdracht opnieuw aan te nemen. Inmiddels had ik een vast contract. Ik kreeg eerst een nieuwe adviseur toegewezen, die nog geen eens op de afspraak verscheen en daarna werd ik verder aan het lijntje gehouden. Natuurlijk begrijpt u dat ik de hypotheek wilde overzetten en geen vertrouwen meer had in een deugdelijke dienstverlening van Goedkopehypotheek.nl, dus ik ging zelf met de bank in contact. Die kwam vrij snel met een goed voorstel, maar daar moest ik wel weer opnieuw voor betalen, een stuk lager tarief trouwens en veel beter en professioneler aanbod. Hun klachtenofficier kwam met het voorstel om de volgende keer advies gratis te verlenen, welke volgende keer, na deze wanprestatie ? Maar nu mijn geld nog terug !

Als Goedkopehypotheek.nl alles tot de laatste cent terug betaald en excuses maakt. Dan verwijder ik deze klacht hier. Inmiddels heb ik de klacht ook doorgestuurd naar KiFid, waar alle financiële dienstverleners bij zijn aangesloten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LennaertW