Klacht: wel geld binnen halen, daarna kan je barsten

op 02 november 2011 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

ondanks diverse klachten, zowel verleden jaar als dit jaar, geen oplossing. Duurt ruim 7 weken eer je iets hoor. Dan meld ik het aan via klacht.nl, krijg eindelijk een reactie van ze, en zeggen geld over te maken binnen 3 weken. 3 weken zijn ook al weer om, en ik zie géén cent!!GOH, WAAROM VERBAAST DIT ALLES ME NIET

weten jullie het nog? ik niet, ze doen toch niet wat ze beloven

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte gast, We begrijpen de teleurstelling die u uit. De afdeling betalingsverkeer heeft ons meegedeeld dat er een achterstand werd opgelopen door administratieve problemen. Inmiddels is de betaling uitgevoerd. We hopen van harte dat we u een volgende keer weer te mogen verwelkomen op één van onze parken. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 november 2011 om 16:22 geantwoord

De betaling werd uitgevoerd. Het spijt ons dat we de afgesproken termijn niet hebben kunnen naleven. Onze welgemeende excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door simonenr5