Klacht: wel geld binnen halen, daarna kan je barsten

op 02 november 2011 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondanks diverse klachten, zowel verleden jaar als dit jaar, geen oplossing. Duurt ruim 7 weken eer je iets hoor. Dan meld ik het aan via klacht.nl, krijg eindelijk een reactie van ze, en zeggen geld over te maken binnen 3 weken. 3 weken zijn ook al weer om, en ik zie géén cent!!GOH, WAAROM VERBAAST DIT ALLES ME NIET

Gewenste Oplossing:

weten jullie het nog? ik niet, ze doen toch niet wat ze beloven

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte gast, We begrijpen de teleurstelling die u uit. De afdeling betalingsverkeer heeft ons meegedeeld dat er een achterstand werd opgelopen door administratieve problemen. Inmiddels is de betaling uitgevoerd. We hopen van harte dat we u een volgende keer weer te mogen verwelkomen op één van onze parken. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 november 2011 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

De betaling werd uitgevoerd. Het spijt ons dat we de afgesproken termijn niet hebben kunnen naleven. Onze welgemeende excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door simonenr5