Klacht: wel geld afgeschreven, geen nieuw beltegoed

op 02 oktober 2011 over Rabo Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

afgelopen dinsdag heb ik voor 10 euro de mobiele telefoon van mijn dochter opgewaardeerd. Ze kreeg een sms dat het opwaarderen iets (?!) vertraagd zou zijn. Zaterdag was het nog niet bijgeschreven, toen de klantenservice gebeld. Ze gaven aan dat KPN de veroorzaker was en dat ze het zouden noteren en zsm het beltegoed zouden bijschrijven. Het is nu zondagmiddag en nog steeds geen beltegoed. Ze heeft nu geen beltegoed meer. Als ze morgen weer op haar fiets naar school gaat (15 km door de polder), kan ze me dus niet bereiken mocht ze met een lekke band staan oid.

Het tegoed per direct bijschrijven en een extra bedrag als coulanceregeling.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rabo Mobiel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rabo Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rabo Mobiel

Heeft op 04 oktober 2011 om 16:20 geantwoord

We hebben de klant gebeld. Er was technisch een kink in de kabel gekomen. We hebben het opgelost door de klant opwaardeercodes beschikbaar te stellen. Tevens hebben we extra beltegoed beschikbaar gesteld

Heeft op 04 oktober 2011 om 20:08 geantwoord

De oplossing is prima, ware het niet dat we inderdaad gebeld zijn. Maar de opwaardeercodes zijn tot op heden (maandagavond 22.00 uur) niet ontvangen. Dus er kan nog steeds niet gebeld worden.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Verschoor