Klacht: Wel extra betaald, niet geleverd.

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb op track en trace het bezorgmoment van een pakketje laten wijzigen in een avondlevering (woensdag 19 juli tussen 18 en 22 uur. Heb hiervoor een extra bedrag aan Post.nl moeten betalen van € 1,95. Had dit pakketje beslist nodig, was een verjaardagskadootje voor iemand aan wie ik dat op dinderdagochtend zou geven. Helaas geen bezorger gezien… maar wel dat de status nog steeds op in het sorteercentrum stond. Dus extra betaald ( voor niks dus ) en geen kadootje voor de jarige Job.

Kan zeker niet meer tevreden zijn maar eis wel de dor mij betaalde kosten terug. Zal bovendien de leverancier van het pakket (Conrad) op de hoogte stellen en vragen of zij het in het vervolg via een andere bezorger (DHL ?) kunnen laten bezorgen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juli 2017 om 13:06 geantwoord

Geachte heer van Iterson,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat de avondlevering waarvoor u extra heeft betaald niet correct is uitgevoerd en dat u hierdoor dit cadeau niet op tijd heeft kunnen ontvangen.

Helaas heeft u de 3S-code niet meegezonden, dus ik kan niet nakijken wat er precies is fout gegaan. Ik wil u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen we dit voor u bekijken en als dit inderdaad niet correct is gegaan de kosten die u heeft betaald aan avondbezorging terug betalen. Dan kunt u dit allemaal privé doorgeven en voorkomt u dat u uw bankrekeningnummer openbaar via deze website doorgeeft.

U kunt hier onze contactinformatie vinden; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Maasstad