Klacht: Wel blackberry blox, geen internet

op 17 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een prepaid blackberry curve, mijn Blox was verlopen en inmiddels 20 euro opgewaardeerd krijg vervolgens een smsje met daarin dat het opwaarderen is gelukt me meerwaarde minuten bijgeschreven zijn en dat blackberry blox weer geactiveerd is. Ik weet niet wat er geactiveerd is maar in ieder geval mijn blox niet? Telefoon ook gereboot, en nog niks. Help?

Gewenste Oplossing:

De dag(en) die ik nu kwijt ben aan internet graag erbij of een andere tegemoetkoming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 01 november 2011 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft een e-mail gestuurd met een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrtje