Klacht: Wel bezorgen maar niet aanbellen

op 07 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben er zo klaar mee met de bezorging van dhl,of ze zijn niet op tijd of je bent thuis en ze nemen niet eens de moeite om even aan te bellen.en het dan maar neer leggen onder de afdak terwijl er op de site staat dat als je niet thuis bent komen ze nog een keer terug tot 4 keer bezorgmomenten dus wat ze beweren komen ze niet na,vorige keer persies het zelfde en als je er dan over belt en het uitlegt aan zo,N dame word je later aangesproken door zo,N gast van de dhl tja het was toch goed we hebben het daar neer gelegt voor evt de regen maar het gaat om producten die betaald zijn,vorige keer was het een videokaart dat kost best wel veel geld ze hebben er gewoon schijt aan,wat je ook zegt als klant.als het aan mij ligt doe ik geen zaken meer met dhl alleen er zijn bedrijven die alleen maar met dhl in zee gaan dus zal er wel iets moeten veranderen.

Gewenste Oplossing:

Komen wanneer ze hun bezorgtijden hebben ingevuld via track en tracé en idd niet de hele dag thuis moeten zijn omdat ze dan niet gekomen zijn,en aanbellen en als je er niet bent dat ze dan terug komen en het niet maar ergens neer zetten want dat is echt geen optie

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Ditismiranda