Klacht: wel betaald,niet geleverd

op 11 januari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb als nieuwe klant bestelling gedaan en betaald,3 weken later nog steeds niets ontvangen.mail is niet beantwoord en bellen heeft behalve kosten ook niets opgeleverd.
heb maar weer een mail verzonden,ben het zat!!!

Gewenste oplossing

artikelen snel leveren,anders contact met mij opnemen en geld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 08:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door h.schulz7