Klacht: Wel betaald nooit iets ontvangen

op 26 oktober 2011 over Moy fashion in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook mijn zus en ik hebben uggs besteld bij moy-fashion (beide 140 euro). Na ruim 2 weken gewacht te hebben, hebben we onze bestelling maar geannuleerd. (Nadat we verschillende mailtjes hadden gekregen over dat de uggs waren ontvreemd ofzoiets). We kregen toen direct antwoord van Moy-Fashion dat ze het in orde naar ons zouden maken en het geld terug zouden storten. Alleen we hebben nog steeds niks ontvangen!!! We hebben nog wel meerdere mailtjes gestuurd en gebeld alleen we kregen/krijgen geen reactie.
Ook wij hebben gister maar aangifte gedaan bij mijnpolitie.nl

Gewenste Oplossing:

GELD TERUGGGG!

Alle klachten die gemeld zijn door jeanmirgedupeerd