Klacht: Wel betaald, niet ontvangen

op 07 januari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bijna 2 weken geleden een bestelling van een paar badmatten geplaatst bij OTTO.
Heb deze ook meteen betaald.
Omdat ik na ruim een week nog niets van hen gehoord heb ebn ik gaan mailen, geen reactie en gaan bellen. Telefonisch werd ik onvriendelijk en geirrityeerd te woord gestaan. De betaling was niet binnen.

Dit is inmiddels al weer een week geleden, en ook op mijn tweede mail naar OTTO wordt niet gereageerd

Gewenste oplossing

Ik wil of mijn geld terug of dat mijn bestelling binnen een week verzonden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Snapdragone81