Klacht: wel betaald maar geen email met barcode ontvangen.

op 13 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo er is wel 3.95 afgeschreven Sepa Ideal
Iban: NL39RABO0301242844
Bic RABOONK2U
Naam Ingenico
Omschijving 3013479329 00200001
262624377 Uw Kiala verzending 2317203 Kiala

Kenmerk 13-05-2016 13:20 00200001262634377

maar heb geen email ontvangen met de barcode. omdat de browser vastliep kon ik het niet uitprinten.

Gewenste Oplossing:

als ik het kan uitprinten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door omerbereket